Akkor jó, ha a vége jó

   
   
    Holnap lesz az év utolsó napja, amelyet feltétlenül pihenéssel kell tölteni. Így arra áldoztam a vasárnap délutánt, hogy felkutassam a szanaszét feljegyezett rendeléseket és eladásokat. 
   Dolgosan telt a 2018-as év, összesen 557 eladott terméket számoltam össze. Ezen felül még nagyjából 150-200 példány csücsül a polcon gazdára várakozva. Ha ezt elosztom az év 365 napjával olyan, mintha napi 2 terméket készítettem volna el, ami nem tűnhet soknak. Az igazság viszont az, hogy mindez korán sem 365 nap alatt született meg, hanem annál sokkal rövidebb idő alatt. 
Lássuk azt a top 3 terméket, amelyből a legtöbb kelt el:

    3. hely: Levendulás keksz - 69 eladott darab



2. hely: Gyümölcsös/zöldséges zsák - 91 eladott darab




1. hely: Gömb 3D hatású fényképpel - 125 eladott darab


   
   Az év során néhány rendezvényt is igyekeztem besűríteni a programba. Ahogy egy évvel ezelőtt, úgy idén is szerepeltem a Gombaszögi Nyári Tábor Kézműves Házának szervezői közt. Jártam a párkányi húsvéti vásáron, a gútai Kattancs Fesztiválon, a párkányi Levendula érintésén, a galántai vásárban, a párkányi FormaFesten és a Magyarság Házának köszönhetően két alkalommal is lehetőségem volt workshopot tartani Budapesten. December 15-én nyitott napot szerveztem a műhelyemben, ahol együtt alkottunk kézműves barátaimmal. Ezalkalomból a Pátra rádió hullámhosszán is hallható voltam valamint, az év kezdetén ugyanitt stúdió szereplésre is sor került. 

Nyitott műhely Vidunál
   Publikációból sem volt hiány, kézművességről szóló írásaim kéthavonta jelentek meg az Új Szó Hobbi mellékletében. Legnagyobb szomorúságomra azonban ez a tevékenység az 5 éves pályafutásom után ebben a formában megszakad, mivel a melléklet a jövő évtől megszűnik. Lássuk az idei év termését:

Valentin napi kirakós és kreatív tépegető
   

Farsangi maszkok filcből


Kosarak és tárolók textliből


Fali tároló
Hajkoszorú 

Strandtáska zsákanyagból

Hintaágy gyerekeknek

Határidőnapló papírmozaikkal


Ékszerek parafadugóból

Mágneses adventi naptár

   Számos izgalmas felkérés is érkezett a 2018-as évben, amelyekből most összeválogattam a legkülönlegesebbeket: 

Csokornyakkendő kutyusnak

Tok diktafonra

Irattartó

Problémazabáló Red Fred kalóz

Óriás párnahuzat Flóra babának


Patchwork tacsi

   A jövő év tartalmasnak igérkezik! Már most nagyon izgatott vagyok! 2019-et egy különleges megrendelés tervezésével nyitom. Munkáimmal megjelenek majd külföldön, megszületik végre a weboldalam, részese leszek egy új kézművességgel foglalkozó webshop megalakulásának... Tudnám még sorolni, de nem merem, már most tartok tőle, hogy az év túl rövid lesz a terveim megvalósítására!:) Egyet viszont semmiképp sem hagynák ki: az esküvőnket szeptemberben!:)

    Köszönöm, hogy velem voltatok ebben az évben, bízom benne, hogy 2019-ben is számíthatok a társaságotokra!:) Kívánom, hogy az Új Év egészséget és beteljesült álmokat hozzon! A sok munka mellett pedig ne felejtsetek hinni magatokban és a céljaitokban!

    Köszönöm a családomnak és barátaimnak a támogatást és segítséget! Páromnak Atinak türelmét, készségességét, szakmai segítségét, a vállamról levett terhek cipelését! Apunak a levendulák gondozását és a fuvarozást! Anyunak a számlák karbantartását! Vladonak a fuvarozást! Veres Pistának az 5 éves közös munkát, jó tanácsokat! Fanninak a szabási munkálatok elvégzését! Veroninak a karácsonyi gömbök csillámozásának elvégzését és a csomagok továbbítását! 
Végül pedig köszönöm minden követő támogatását, nélkületek a munkám mit sem érne!

Boldog Új Évet kívánok mindannyiótoknak!


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések