Gombaszögi Kézműves Ház 2017- Paluska Eszter bemutatkozó

   
  Sziasztok! A nevem Paluska Eszter. Komáromból érkezem. Jelenleg grafikusnak tanulok a Soproni Egyetemen.
             Már alapiskolás koromban is szerettem belekóstolni a külömböző kézműves technikákba, apró gyöngyökből csináltam ékszereket, gobelineket hímeztem ki, később elkezdtem kísérletezni a batikolással is. Aztán jött az új szenvedélyem, a karkötő csomózás, amire egy barátnőm tanított meg én pedig úgy belekesedtem, hogy egyre bonyolultabb mintákat kezdtem kutatni. Ezt mondanám a kedvencemnek,  remek kikapcsolódás és megvan az az előnye, hogy bármikor neki lehet állni unaloműzéskepp, akár utazás közben is.
   Több egyszerűbb foglalkozás is lesz amiket majd a segítőinkkel együtt fogok tartani. Ilyen lesz a karkötő csomózás, a drótékszer készítés és a  mozaikozás ahol majd üvegdarabkákból lehet kis képeket készíteni. Ezek mellett batikolni is fogunk a tábor ideje alatt.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések